torstai 23. syyskuuta 2010

Liehuva liekinvarsi

Keväällä päätin, että monta vuotta lanka-arkussa pyörineet Novitan kampanjapuuvillasekoite-Jasminit pitää saada käytettyä johonkin järkevään. Melkein yhtä monta vuotta olen suunnitellut virkkaavani hameen Koukussa-kirjasta. Yksiväriselle hameelle minulla olisi kuitenkin enemmän käyttöä kuin ohjeen mukaiselle raidalliselle.
Mustan alushame tekee hameesta työkelpoisen.
Valkoinen alushame oli käytössä vain kuvaushetken, jotta hameen yksityiskohdat erottuisivat.

2 kommenttia:

Pysseliini kirjoitti...

Minä olen täällä käynyt öisin töiden jälkeen katsomassa, että mitä se nyt taas on tehnyt ;))
Vautsi vau, sinä olet kyllä ahkera tekemään vaatteita itsellesikin. Minä aina vaan teen lapsille tai annan lahjaksi jollekkin. En edes muista milloin olisin tehnyt jotain juuri minulle.

Heli kirjoitti...

Tykkään tehdä itselleni - silloin tietää ainakin, että tulee käyttäjälle mieluista. :-) Ja kyllä, oikeastikin näitä kätten töitä tulee käytettyä päivittäin, ainakin näin syksyn tultua.