torstai 21. lokakuuta 2010

Hamonen

Odotellessani SYTYCK-haasteen alkua laitoin puikoille haastetyöksenikin kaavailemani hameen seiskaveikasta. Tänään se oli minulla jo käytössä. Eipä tässä siis ihan kauheasti haastetta tainnut olla.
Haastetyönkin olen aloittanut, ensimmäistä hihaa on syntynyt muutama sentti. Kieltämättä olin jo vaipua epätoivoon ennen silmukoiden luomista: minä en osaa kirjoneuletta, ja otanpa sitten harjoittelutyöksi kokonaisen takin. No, jos sen saan joskus valmiiksi niin, että sitä kehtaa käyttääkin, niin varmaan voin sanoa jo osaavani kirjoneuletta.
Seuraavat pari päivää menee seminaarissa, jossa luultavasti on jonkinverran myös neulomisaikaa. Mukaan lähtee lankoja työkaverin vauvalahjaan, omiin lapasiin ja keskeneräiseen huiviin. Mietityttää, että riittääkö tuo, vai pitääkö mukaan napata vielä jotain muutakin.

1 kommentti:

Pysseliini kirjoitti...

Hameesta tuli kyllä todella kiva. En minäkään osaa kirjoneuletta, pitäisi ehkä harjoitella joskus ;) - jos vaan hermot riittäisi, ja minä todellakin taitaisin aloittaa vaikka vaan lapasista :D
Ainahan mukana kannattaa olla ainakin yksi kerä siltä varalta että toiset työt valmistuu silmän räpäyksessä. Ja kannattaa ottaa puikotkin ;) Nimim. lankoja oli kyllä mukana kassissa, mutta vain yksi puikko :D